ACCF ( možná spíše : ACLGITC)

22.12.2008 11:19

Před nedávnem už ACCF ( možná spíše : ACLGITC) tak vám chci ukázat fotky z městečka ( těm kdo se koukají na úvodní stranu doporučuji kliknout si na celý článek - uvídíte lépe fotky )  

 

Já v kavárně.....

 

V kadeřnictví...

                      U fontánky..... No řekněte, že je nádherná!

Odjezd z městečka....

 

         Jakmile jsem přijela , převlékla jsem se za své mii a šla lovit ryby

     Už nějakou vytahuji....

 

 Jujky...... vyplašila jsem ptáčka....

Ten čas letí... Už je šestého!

Pohled na rybí svět je krásný....

 Ty hvězdy.... Vidíte jak se třpití? To je nádhera...

 O pár dní později vypadám jak debil......... Tak nějak jsem neměla čas hrát.... xD

 

 Njn ta koulička musí být o trošku větší xD

 

 

 

 

 

Tak ahoy, a určitě napište něco do komentů :-)

Diskusní téma: ACCF ( možná spíše : ACLGITC)

..

Datum: 06.02.2009 | Vložil: Kivi

Jasně :)

:)

Datum: 25.12.2008 | Vložil: Yurri

máš krásné oči :)....Ten učes je slušivý, mě se líbí ^^
Jinak hrušky jako základni ovoce? :) Já mám třešně. Kdyžtak vyměníme ;), až našteluju Wifinu (řekněmě, že Wii-Fii :D)

Přidat nový příspěvek